Välkommen

Jag och min flickvän




Hej hej. Då har jag också skaffat en blogg. Som första inlägg måste jag ju lägga in en bild så alla vet hur jag ser ut. Det är jag som är till vänster med ett rosa linne och den till höger med grå tröja är min flickvän Madelene. Här hade jag då tänkt skriva vad jag gör om dagarna. Skriver nog inte varje dag men så fort det hänt något. Nu i veckan har jag inte gjort ett dugg. Jag är sjuk. Helt svullen i halsen. Min mormor som jobbar på vårdcentralen ska komma hit snart och ta halsprov för att se om jag har halsfluss. Om det inte är det så ska jag till doktorn imorgon för att ta andra prov och se om det är någon "sjukdom" eller om det "bara" är ett virus. Kom på nu att jag visst gjort något i veckan. Igår var Veronica, en kompis, här och vi hyrde film, köpte chips, dip och läsk. Det är ett filmpaket man kan köpa på preem. "1 film, 1 chipspåse, en gräddfil, en dip och två valfria 1,5 liters läsk för hundra kronor" Jag kommer inte ihåg vad filmen heter men den handlade om en pojke som blivit mobbad och slagen av skolan mobbare. När han storebror fick reda på det så lurade dom med mobbaren på en båtrunda (dom låtsades även att det var pojkens, som blivit mobbad, födelsedag) för att sedan tvinga honom att klä av sig alla kläder och dyka i vattnet och springa naken hem. Men det spårade ut helt istället. Ni kanske känner igen den? Ganska bra var den men inte den bästa film jag sett. Nu ska jag kolla på TV och vänta på mormor. Skriver antagligen imorgon om provet. Eller om något annat. Trevligt att ni läser min blogg. Välkomna tillbaka. Massor med kramar /Anna.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Gumman, jätteskoj att du skaffat blogg Nu får du vara flitig och lägga ut bilder och skriva inlägg. Haa. filmen igår var en riktigt skumis men skönt att dom gav igen på mobbaren, han fick ad han förtjäna :-) ( kanske inte att han dog men hade han fått springa hem naken hade han fått det ). Snart ses vi igen, Kramis

2006-03-02 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback