JAG ÄR SÖT!

Hej hej. Jag har halsfluss. Provet visade positivt. Får äta tabletter. Men men. Ni kanske undrar vad jag menar med rubriken. Jo, mamma sa att jag var söt!! :D:D:D När vi körde hem från pizzerian så sa jag "Är inte hon som cyklar där väldigt ful?" Så sa mamma "Jo, det är hon" För hon är jätte överviktig och har kanintänder och ansiktet är jätte konstigt och hon har fula kläder och så. Så sa jag "Hon är ju nästan fulare än jag" Så sa mamma "Anna, du är inte ful. Du är jätte söt i ansiktet, men du behöver gå ner lite i vikt" MAMMA SA ATT JAG VAR SÖT!! Det betyder jätte mycket. Förresten på pizzerian så köpte jag en kebabrulle. Faan. Jag åt inte ens halva. Haha. Blev jätte mätt. Men salladen fastnade på mina stora svullna mandlar. Stackars mig. Haha. Ikväll ska mamma och Kenny på V75 kväll. Det betyder att dom är på hotellet/brasseriet, kalla det vad du vill, och alla har köpt en andel och spelar på hästarna. Det är såklart inspelat sen innan för det går på tv typ vid fem eller något. Så vinner dom saker och sånt. Imorgon ska jag med vara själv tyvärr. Mamma och Kenny ska till Danmark med mormor och morfar. Det är en båtmässa där. Kul kul. Men nu ska jag kolla lunar och så, sen ska Madelene ringa. Hon skulle bara köpa pizza och äta så skulle hon ringa sen. Snackade med hennes brorsa igår. Och hans flickvän. Jag gjorde nog bort mig totalt. Var inte riktigt mig själv så jag frågade tiotusen frågor och trodde typ att nån hund hade pajat allt och massa skit. Shit. Helt misslyckade samtal. Men ändå. Jag älskar Madelene. Ha det bra alla. /Anna.


58273-4
Jag ful
Jag och min flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback